miercuri, 16 septembrie 2009

Stuff

Nu am mai scris. Nu am mai simţit nevoia să scriu, de fapt. Se zice că vrei să îţi înşiri idei pe o foaie/document word/blog/or watever, atunci când te frământă ceva, când ai anumite stări ce nu-ţi dau pace. De obicei, scrii când eşti trist.
Iar eu nu am fost tristă. Am fost relaxată şi fericită, de fap cuvântul potrivit este mulţumită. De mine, detimpul pe care l-am avut, de oamenii cu care mi-am petrecut zilele de vacanţă. Dar, unhappily a început şcoală şi nu e deloc amuzant.
În primu rând, au trecut doar 3 zile ( două mai bine zis, că prima nu prea intră la socoteală) şi deja îmi e dor de cei mari. ( miss you guys, really) Plus că e obositor şi orarul este enervant. Dar la asta mă aşteptam demult, deci nu e chiar o noutate.

Mai vorbim. Am vrut să vă reamintesc că n-am murit şi că n-am renunţat la blog.

P.S. Vă salută 'fata care anu trecut avea ceva la picior'