sâmbătă, 6 decembrie 2008

Prieteni

Cand am scris asta era unu noaptea. Nu mai puteam suporta linistea muta din jurul meu. Mi-am pus capul pe perna sa adorm, caci eram foarte obosita si aveam nevoie de un somn lung si linistitor. Atunci mi-am simtit corpul greu pe salteaua care de data asta era foarte tare si insuportabila. Sub pleoape simteam cum ochii mi se umezesc. Mi-am spus " Miruna, de data asta tu esti tare. Nu vei plange". Si asa a fost. De obicei, ma las cuprinsa de sentimente si de emotii, dar, de data asta, mi-am dovedit mie ca pot sa imi controlez reactiile. De ce am facut toate astea, de fapt?
Pentru prima data mi s-a confirmat faptul ca oamenii se schimba. Sunt perfect constienta de faptul ca si eu, de-a lungul ultimilor ani, am trecut printr-o sumedie de schimbari mai mult sau mai putin semnificative. Dar datorita prietenilor mei am reusit sa ma mentin undeva deasupra liniei de plutire. Ei sutn cei care intotdeauna m-au incurajat, m-au sustinut si mi-au aratat ceea ce este bine. Cu ei am mereu "the time of my life". Le sunt recunoscatoare pentru ca m-au imbratisat cand am avut nevoie, m-au facut sa zambesc, mi-au suportat defectele [ care, credeti-ma, sunt destule ], m-au facut sa zambesc. Fara ei eu as fi NIMIC. Si nu exagerez, deoarece pentru mine prietenii conteaza enorm si cred ca as putea scrie romana intregi despre subiectul prietenie.
Niciodata nu voi putea uita ceea ce ei fac, au facut si vor face pentru mine. Simplul fapt ca ei vor fi in mod constant langa mine inseamna enorm. Indiferent de ce se va intampla ei vor fi mereu acolo, in sufletul meu: vor fi o parte din mine.

Un comentariu:

silver.rain spunea...

:) da, prietenii sunt foarte importanţi - ai dreptate.. pentru că ei sunt mereu acolo pentru tine şi tu eşti mereu acolo pentru ei, nu? îmi place cum scrii, miruna. :D