marți, 23 decembrie 2008

Draga Mos Craciun...

Mai sunt doua zile pana la mult asteptatul Craciun. Stupid, as putea zice, este primul an cand nu-mi doresc nimic material si asa ca [ urmand exemplul de anul trecut al unui prieten ] m-am gandit sa scriu o scrisoare catre Mosul - mai mult sau mai putin obisnuita.

Draga Mos Craciun...

Mi-era dor de tine. Nu ti-am mai scris de mult si stiu ca tu poate nu ai remarcat faptul ca nu mai primesti scrisori de la mine, dar eu chiar ti-am simtit lipsa. Mi-am adus aminte cum, cu cativa ani in urma, iti scriam scrisorele colorate cu desene si le puneam chiar eu la posta, iar apoi asteptam nerabdatoare sa vad cadourile sub brad. Dorintele mele erau mereu aceleasi: jucarii, carticele de colorat, papusi Barbie sau mai stiu eu ce alte nebunii foarte la moda pe atunci. Acum ma amuz, pentru ca eram mica si nevinovata si nu dadusem piept cu lumea de afara. Traiam intr-un glob de cristal si nu stiam altceva decat sa ma joc, sa imi ascult parintii si bunicii si sa merg la gradinita/scoala.
Mosule, am mai crescut de cand nu ti-am mai scris. Am aproape 16 ani si acum nu iti mai scriu sa-mi aduci nu stiu ce casuta pentru papusi Barbie. Cu lacrimi in ochi de dorul acelor vremuri frumoase, vreau sa iti spun ce imi doresc de Craciun.
In primul rand, doresc ca eu si familia mea sa fim sanatosi si fericiti, pentru ca asta este cel mai important. De asemenea, vreau sa te rog sa ai grija de toti prietenii mei si sa le aduci numai zambete pe buze si bucurii, sa faci lumea mai frumoasa, cu dragoste si fericire. Sa imparti veselie si voie buna peste tot si sa aduci zapada. Vreau sa ninga. Poate ca asta este cea mai arzatoare dorinta a mea. Pentru prietenii mei sa aduci mult noroc si iubire, poate chiar si o imbratisare. In cadourile pentru ei te rog sa pui numai ganduri bune de la mine ca sa stie cat ii iubesc. Cer prea mult daca zic world peace? Ma uit mereu la televizor si vad numai scandaluri, razboaie si se pare ca niciodata nu se vor termina. Mi-ar placea ca saracii oameni, in aceasta zi magica si sfanta, sa stie ca cineva se gandeste la ei si ca nu sunt singuri. Vreau sa nu mai fie poluare si oamenii sa nu mai arunce gunoaie pe jos, iar orasul in care eu traiesc sa fie curat. Vreau sa nu mai aud oamenii in autobuze injurandu-se si impingandu-se ca nu au loc - toti suntem in aceeasi situatie. Nu mai vreau sa pierd ore intregi din viata blocata in trafic - crezi ca poti face o minune? Imi doresc ca oamenii sa nu se mai agite atat de mult si sa lase viata sa treaca pe langa ei si sa ajunga la un anumit moment in care sa se intrebe "si eu ce am realizat?". Oamenii sunt rai, poate ii faci mai buni si ii mai indupleci putin. Ti-as fi recunoscatoare. Imi doresc sa nu mai existe minciuna, invidia si ...prostia.
Pentru mine ce imi doresc? Pai, daca s-ar intampla tot ce am scris mai sus, eu nu as mai conta. Dar, imi poti aduce fericire, noroc si iubire. Poate ca nu o sa mai fiu asa de aiurita si de visatoare, nu o sa mai stresez oamenii din jur si nu o sa ma mai supar la fel de repede. Si, de asemenea, invata-ma sa pretuiesc fiecare moment pentru frumusetea lui.
Mosule, eu aici inchei cu speranta ca vorbele mele vor ajunge la tine si vor transforma lumea intr-un loc mai frumos. Multumesc, Mosule!

Un comentariu:

silver.rain spunea...

aww... miruna, ce drăguţ. :) chiar îmi place cum gândeşti şi cred că mai devreme sau mai târziu multe dintre lucrurile acestea se pot îndeplini dacă ţi le doreşti suficient de tare.