duminică, 1 februarie 2009

Nimic ce v-ar interesa

Nu ştiu de ce, dar am rugat-o pe Andreea să mă provoace să scriu ceva ca să văd dacă mă pot încadra într-o temă propusă. Wrong! Mi-a spus să scriu despre vacanţe exotice sau Top 10 ale micilor mele plăceri. Cred că o să scriu micul meu top, deoarece acum, când afără e atât de deprimant, vacanţele exotice mi se par atât de îndepărtate.
Well, hai sa încep.

1. Să beau cafea - aş bea cafea zilnic dacă n-aş şti că nu e sănătoasă.
2. Shopping-ul - addicted! şi iubesc Băneasa Shopping Center.
3. Să citesc gossip magazines/ Perez Hilton gossip site - muhaha! ( dar asta nu înseamnă că sunt o gossip girl, pur şi simplu, mi se pare interesant să aflu veşti despre vedete )
4. Să mă uit la desene animate - mă fac să visez mult şi îmi dau speranţă.
5. Să citesc cărţi cocktail/chic.
6. Să-mi cumpăr accesorii hand-made.
7. Să mă plimb.
8. Să dau/primesc hug-uri - ce e mai frumos de atât?
9. Să scriu diverse ( pe blog, compuneri, poezii )
10. Să mănânc cheese cake sau tort de ciocolată de la Gloria's Jeans Coffees.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa sti ca ce ai spus despre cafea nu e adevarat. Cafeaua este un antioxidant natural. Inteleg placerea prajiturilor de la gloria jean's, dar mentionez k EU fac cele mai bune brownies.

Love you kid.

PS: si eu ma uit la desene....

silver.rain spunea...

aw, miruuuuu. :D cafeaua e amara. boo-hoo. ciocolata calda, however, mmmmm... (: si asa e: hugs rock!!