miercuri, 1 iulie 2009

Best fest - Ziua Zero

Iată că cel mai aşteptat festival din România a început astăzi. Iupppi! Aveam bilete încă din aprilie şi stresasem pe toată lumea: BEST FEST! BEST FEST! THE KILLERS! PATRICE!
Deşi plouase în fiecare zi dupa ora opt seara, ziua de astăzi nu părea să anunţe fenomene meteorologice neaşteptate. Începeam chiar să mă vati că eram îmbracată prea gros pentru căldura de afară. Şi nu înţelegeam de ce am ajuns cu o ora jumate mai devreme de open doors. Deşi, acum îmi dau seamă că a fost mai bine, pentru că am prins locuri în primul rând la Romtelecom Stage şi nu ne-am mişcat de acolo. Parcă scria acolo: REZERVAT! Mă gândesc ce or fi zis ăia din spate. Poate credeau că ne-am lipit cu super-glue. Who knows?
Şi după 40 de minute Snails (care, no ofence, au părut o viaţă întreagă ) the re goes Patrice. Tipul este un show man, tot respectul. Fiind primul concert la care am fost, m-am simţit genial. Poate că daca mai cânta încă una din melodiile mele preferate, aş fi fost şi mai mulţumită. Dar a ştiut sa ne facă să cântăm alături de el pe some brand-new songs, şi pe cântece foarte cunoscute precum: Up in my room, Another one, Soulstorm, Done ( Where is love to be found), Alive. Şi...în timpul acestui concert genial...a început un soulstorm la propriu. Ploaie, vânt, fulgere. Aniuai, Patrice este bestial.
Shit. Si cum subsemnata era deja racita, m-am tirat frumusel acasa, aproape plangand ca trebuie sa ratez concertul The Killers. Şi am enervat, dupa moaca făcută, un om din tramvai pt ca am udat scaunul din cauză ca eram udă până la piele. Sorry for him. Cu putin noroc, zilele urmatoare nu o să zac în pat.

Hugs. Ne vedem la Ziua Trei. ( cu pelerină de ploaie).

Niciun comentariu: